Swiss Organic Farming Ordinance, certified by bio.inspecta AG, CH-BIO-006, www.bio-inspecta.ch
bio.inspecta monitoruje a certifikuje bio produkty v súlade so švajčiarskou ekologickou vyhláškou, legislatívou EÚ týkajúcou sa organického poľnohospodárstva a smernicami Bio Suisse. Spoločnosť bola založená, aby sa zaručilo nestranné, nezávislé a dôveryhodné kontrolovanie a certifikácia bioproduktov. Produkty nie sú nikdy kontrolované a certifikované jednou a tou istou osobou.
Bio Suisse, www.bio-suisse.ch
Bio Suisse je zastrešujúca organizácia pre švajčiarske spoločnosti, ktoré pôsobia v rámci značky "the Bud label", a je tiež vlastníkom registrácie značky "Bud". Niektorí z 5500 "Bud" poľnohospodárov a záhradníkov sú organizovaní v 32 členských organizáciách, ktorým bola udelená značka "Bud".
Bio Suisse organizuje a riadi vývoj značky Bud a ekologického poľnohospodárstva vo Švajčiarsku . Bud je značka švajčiarskych ekologických poľnohospodárov a ich ekologických produktov a zaručuje, že usmernenia Bio Suisse boli dodržané a že celá farma udržuje mimoriadne vysoké ekologické štandardy - vrátane aj nadväzujúcich a spolupracujúcich odvetví.
EU Organic Farming Legislation,http://ec.europa.eu/agriculture/organic
Ako sa začal zvyšovať popularita ekologického poľnohospodárstva, musela byť v roku 1991 vypracovaná nová právna úprava na podporu nových trendov vrámci ekologickej výroby. Od roku 1992, nariadenie EÚ ECO reguluje (ES 834 / 2007) ekologické poľnohospodárstvo. Táto právna úprava, ktorá je právne záväzná pre všetky krajiny v Európskej únii, určuje minimálne parametre pre pestovanie a monitorovanie ekologických produktov.
FSSC 22000, www.fssc22000.com
FSSC (systém pre bezpečnosť potravín certifikácia 22000) je štandard pre zabezpečenie bezpečnosti potravín v produkcii potravín. FSSC 22000 je založená na norme ISO a je akreditovaná GFSI (celosvetová iniciatíva pre bezpečnosť potravín).
ISO Certification, www.iso.org
Certifikácia ISO potvrdzuje dôsledné nastavenie produktov danej spoločnosti a procesov vzhľadom na požiadavky zákazníkov, ako aj ich neustále zlepšovanie s cieľom ďalšieho zvyšovania kvality.